Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2012

DIY - DECOR BOOKSHELVES - ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΤΕ ΤΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ

Τα προσωπικά projects είναι και τα πιο δύσκολα γιατί συνήθως διαθέτουμε λιγότερο χρόνο για εμάς και περισσότερο για τους πελάτες μας. Επιτέλους όμως τέλος καλό όλα καλά! Η βιβλιοθήκη μου είναι όμορφη λειτουργική και όλα στη θέση τους!


Η μεγαλύτερη δυσκολία μου ήταν να αφήσω χώρο ως διακοσμητικό στοιχείο καθαρά. Το να ξαπλώσεις μερικά βιβλία και να βάλεις ένα ταιριαστό βιβλιοστάτη ή μπιμπελό πάνω του είναι εύκολο αλλά μια βιβλιοθήκη συνήθως είναι γεμάτη και δεν ήθελα να αποχωριστώ τίποτα!!;;;

Ευτυχώς ήμουν τυχερή και βρήκα στο ΙΚΕΑ τις θήκες περιοδικών σε πράσινο χρώμα (που ταιριάζουν με τα χρώματα του δωματίου μου) και μάλιστα σε προσφορά! Περιοδικά, φόλντερς, αντικείμενα, βιβλία όλα βρήκαν τη θέση τους μέσα σε αυτά και μπόρεσα να φτιάξω την ομοιομορφία που ήθελα. Με ενοχλούσε το γκρί κερί όμως και έτσι το αντικατέστησα με ένα άλλο στρόγγυλο λευκό όπως ήδη βλέπετε παραπάνω και επιτέλους ναι ήταν τέλεια όλα!

Η κουκουβάγια είναι φανταστική και κοστίζει μόνο 11 ευρώ, την αγόρασα από την ''Παρουσίαση'' χθες με πολλή χαρά, διότι την είχα βάλει στο μάτι από τις γιορτές που ψώνιζα μαζί με μια πελάτισσα μου. Βρήκε τη θέση της δίπλα στα αγαπημένα μου cd όπερας. Τη λατρεύω αυτή την κουκουβάγια και θα τη βρείτε και σε μικρότερα μεγέθη.

Όλα εν τάξει λοιπόν και το κόστος ήταν περίπου 20 ευρώ, όσο μου είχε κοστίσει περίπου και η βιβλιοθήκη από το ΙΚΕΑ επίσης. Πρίν την αγοράσω, είχα μια στοίβα στο πάτωμα δίπλα στο γραφείο και έδειχνε πολύ σοφιστικέ αλλά δεν είμαι άντρας εργένης και δεν ήθελα να φαίνομαι τσαπατούλα. Α! Μην ξεχάσω, αυτή την υπέροχη μαύρη στρόγγυλη πέτρα την ανακάλυψα στο βυθό της θάλασσας και από την αρχή με ενθουσίασε για διακοσμητικό πρές παπιέ. Χμμμ να θυμηθώ να κάνω ένα άρθρο το καλοκαίρι γι' αυτό.

Have a Happy Monday!


xoxo
Βαλεντίνα 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου