Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2012

DIY - MAKE PRESS MACHE LETTERS

 Bρήκα μια πολύ ωραία ''συνταγή'' για γράμματα και τη μοιράζομαι μαζί σας γιατί είναι εύκολη και για μια πάντα βιαστική όπως εγώ, ότι και να κάνετε, θα γίνουν υπέροχα!
 Επειδή το δικό μου πρότζεκτ απαιτούσε μεγάλα γράμματα, εκτύπωσα στο φωτοτυπείο της γειτονιάς πολύ μεγάλα γράμματα, σε μέγεθος περίπου Α3, επέλεξα μια γραμματοσειρά  ανάλογα με την αισθητική μου, έκοψα τα γράμματα και τα χρησιμοποίησα σαν στένσιλ (μην τα πετάξετε, εγώ τα κράτησα στο αρχείο μου).
 Προσπάθησα επίσης να κάνω οικονομία στη χρήση του χαρτιού. Εγώ ανακύκλωσα (και έκανα οικονομία) ότι υλικό απο χαρτόνι είχα μαζέψει (φακέλους χαρτονένιους απο μεγάλα ημερολόγια τοίχου που περισσέψανε στο γραφείο, αλλά μας κάνουν και κουτιά μεγάλα δημητριακών, χαρτί canson που εμένα μου ξέμεινε απο τις χριστουγεννιάτικες κατασκευές κτλ.).
 Επίσης έκοψα λωρίδες πέντε εκατοστά φάρδος γιατί είπαμε τα γράμματα μου ήταν μεγάλα, και τις κόλλησα με σελοτειπ. Αν κάνετε μικρά γράμματα, φαντάζομαι και 3 εκ. είναι καλά. Γενικά δώστε όσο όγκο σας αρέσει.
 Το κόκκινο χρώμα εδώ είναι τυχαίο, αλλά μου άρεσε.


 Επίσης το γράμμα πρέπει να είναι σταθερό, οπότε θα κόψετε το ίδιο γράμμα δύο φορές για να κολλήσετε την ''πλάτη''.

Και το τελικό αποτέλεσμα θα είναι αυτό. 
Μετά απο αυτό το σημείο, είτε το ντύνετε με ύφασμα που σας έχει περισσέψει, είτε κολλάτε πολύ προσεκτικά αυτοκόλητο χαρτί της αρεσκείας σας είτε θα ακολουθήσετε τον δύσκολο δρόμο να το μεταμορφώσετε σε πρες παπιέ με μερικές λωρίδες εφημερίδας βουτηγμένες σε αλευρόκολλα που θα φτιάξετε μόνοι σας με αναλογία: 1 ποτήρι νερό, 1 ποτήρι αλεύρι και μια κουταλιά του γλυκού αλάτι. 
Για να μην πασαλειφτείτε άδικα, σας δίνω και ένα tip βρείτε μια καλή επιφάνεια που καθαρίζεται εύκολα και με τη βοήθεια ενός πινέλου αλείψτε και τις δυο πλευρές της εφημερίδας για να κολλήσει καλά πάνω στο γράμμα και μην αφήνετε πολλή περιττή ποσότητα.
Το αποτέλεσμα με την εφημερίδα είναι όμορφο αν απλώσετε τα κομμάτια χωρίς πολλές ανωμαλίες στην επιφάνεια. Αλλά επειδή σύντομα θα σας δείξω το πρότζεκτ μου, οι υπόλοιπες φωτό με το υπέροχο αποτέλεσμα, σε επόμενη δημοσίευση.
Αναμείνατε στον καναπέ σας και μην πάτε πουθενά!!!!

Χοχο
Βαλεντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου