Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2012

Christmas tree 2012 part I

Στολίσαμε στο σπίτι μας και περιμένουμε τα Χριστούγεννα!
 Δεν ήμουν ευχαριστημένη με την ποιότητα των φωτογραφιών και χρησιμοποίησα λιγάκι photoshop και μου άρεσε τρελά!
Φυσικά το στεφάνι το έφτιαξα με τα χεράκια μου, δεν ήταν και τόσο δύκολο. Σε 10 λεπτάκια ήταν έτοιμο! Χρησιμοποίησα ένα στεφάνι του εμπορίου που το έχω χρόνια, είναι από ξυλαράκια δεμένα και σφήνωσα σε τρύπες το γκί που έκανε μόλις 3 ευρώ το μπουκέτο, από τη λαϊκή.

Φέτος ήθελα κρυσταλλάκια και ευτυχώς είχα αρκετά, έβαλα και μερικές από τις πολλές μπάλες που έχουμε και ορίστε!

Το πουπουλένιο δεντράκι το είχα ετοιμάσει πέρισυ αλλά δεν θυμάμαι αν έχω κάνει ανάρτηση την κατασκευή του, είναι όμως πολύ απλό. Φτιάχνουμε ένα κώνο από χαρτόνι στο μέγεθος που θέλουμε και είχα ένα πακετάκι με πούπουλα από το γάμο της αδερφής μου (ναι εγώ επιμελήθηκα το στολισμό) κόλλα χρησιμοποίησα τη λευκή με πινέλο, αλλά σας συμβουλεύω να πάρετε ένα σωληνάρι λευκής κόλλας για να τελειώνετε ευκολότερα και γρηγορότερα.
Εύχομαι καλές γιορτές, αλλά μη φύγετε! Επισκεφτείτε με αύριο με τρελές εκπλήξεις!!!! 
Πήρα φόρα, θα κάνω σήμερα στολίδια με ζύμη που σας υποσχέθηκα εδώ και μέρες, αλλά θα φτιάξω και μερικές μπάλες cup cakes!!!!

Χοχο
Βαλεντίνα Μπαλάφα

2 σχόλια:

  1. τέλεια η διακόσμηση. Εμείς ακόμα δεν τα καταφέραμε χαχα. Και του Χρόνου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ δια της βίας με έχωσε ο ανηψιός μου, άστα! Thanks επίσης! Καλές γιορτές να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή