Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2012

Χριστουγεννιάτικα Στολίδια - Merry X'mas xoxoxo!


 Kαλημέρα!
Έρχεται το Σαββατοκύριακο και το περιμένω πως και πως για να φτιάξω όλα (ή σχεδόν όλα) τα project που έχω στο μυαλό μου!
Μέσα στην πολλή κούραση μου χθές το βράδυ, έπεσα πάνω στη σελίδα της Nadin, μια γλυκύτατη Γερμανίδα που όχι μόνο έφτιαξε, αλλά φωτογράφισε υπέροχα τα στολίδια της! 
DIY χριστουγεννιάτικα στολίδια
DIY χριστουγεννιάτικα στολίδια
DIY χριστουγεννιάτικα στολίδια
http://herz-allerliebst.de/2011/11/29/diy-christbaumkugeln/
 Υπέροχα στολίδια και υπέροχη ιδέα για να χρησιμοποιήσετε ότι υλικά θέλετε εσείς! Περιμένω φωτογραφίες από όποιον φτιάξει μερικά. 

Βάλτε μπρός οι γιορτές πλησιάζουν!
Χοχο
Βαλεντίνα

2 σχόλια:

  1. Μαλεράκι! Ναι είναι πολύ ωραία η φωτογράφιση θα έλεγα, πάνω απ όλα. Πήρε το μάτι μου το πρωϊ το άρθρο σου για την όπερα της φρίκης! Θεέ μου τι κακό μας βρήκε πάλι με τη Λότσαρη και την άλλη την ατάλαντη? Θα μου πείς κ οι δύο ατάλαντες είναι αλλά τέσπα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή