Κυριακή 11 Οκτωβρίου 2015

Φθινόπωρο 2015

Οι βροχές και τα κιτρινισμένα φύλλα των δέντρων αλλάξανε την χρωματική παλέτα γύρω μας και αναγκαζόμαστε να καλωσορίσουμε επίσημα πλέον το φθινόπωρο.


Ξέρω ότι για άλλη μια φορά σας άφησα με ένα μεγάλο κενό, αλλά πραγματικά δεν έχω πολλά θέματα πλέον να καλύψω. Κάνω αναδρομή στις αναρτήσεις μου και βλέπω πόσα θέματα έχω καλύψει, που νιώθω ότι σας τα έχω δώσει όλα. Σαν να έγραψα ένα βιβλίο με αρχή μέση και τέλος.

Αναρωτιέμαι, πόση επανάληψη πια να κάνω; Επίσης δεν θέλω και να ξεπέσω σε tips πως να καθαρίζετε το σπίτι σας ή τι λουλούδια να φυτέψετε στον κήπο σας, όπως σε άλλα blogs που παρακολουθώ. Διακοσμήτρια είμαι μονάχα δυστυχώς.
Θέλω να επιλέξω στο μέλλον μερικά θέματα που θα σας ενδιαφέρουν και να αγγίξω επίσης θέματα που αφορούν τη διακόσμηση της επόμενης δεκαετίας ή εικοσαετίας. 

Καλό Φθινόπωρο φίλοι μου σας εύχομαι, καθώς επίσης και στα δικά σας γιατί σας φύλαξα μια έκπληξη αυτή τη σεζόν, με το γάμο μου! Ναι, ο Σεπτέμβρης μπήκε με ευχάριστα και δημιουργικά γεγονότα!



Με πολλή αγάπη, φιλιά πολλά η blogger σας Βαλεντίνα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου